Extra blog: Oproepje voor een naaimachine en tegel - Reisverslag uit Takalani, Zuid-Afrika van Manja Dieterman - WaarBenJij.nu Extra blog: Oproepje voor een naaimachine en tegel - Reisverslag uit Takalani, Zuid-Afrika van Manja Dieterman - WaarBenJij.nu

Extra blog: Oproepje voor een naaimachine en tegel

Door: Manja Dieterman

Blijf op de hoogte en volg Manja

28 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Takalani

Momenteel verblijf ik al 6 weken bij Takalani en ik zou graag aan het eind van mijn verblijf een donatie willen doen voor hen. Iets wat ze graag zouden willen hebben, is een naaimachine. Daarnaast zijn er in het kindertehuis zelf alleen maar tegels in de hal (zie foto), het zou mooi zijn als er ook tegels in de gang en de kamers konden komen.

Vandaar mijn vraag: Zou u/jij een bijdrage willen leveren aan de naaimachine en tegels? Voor de tegels hebben ze geen idee hoeveel het zou kosten, dus helaas kan ik daar geen inschatting van geven. De naaimachine zal zo rond de 1500 Rand kosten (ruim €100,-). Momenteel zit ik al op zo'n 3000 Rand (dat is ongeveer €200,-). Dus de naaimachine kan sowieso bekostigd worden. Ik hoop ze uiteindelijk een donatie te doen waarmee ze een heel eind kunnen komen met de tegels.

Doneren kan door over te maken naar NL26ABNA0415445272 tnv H.J. Dieterman ovv project Takalani Afrika. Dan zorg ik dat het eindbedrag bij Takalani terecht komt.

Alvast bedankt namens de kinderen en staff!

  • 28 Oktober 2015 - 23:03

    Coby :

    super idee en oproep van jou voor Takalani! geweldig om dit zo in je blog te vragen! we hopen dat dit veel gelezen wordt en dat je veel reactie krijgt hierop....vast wel, hier gaat iedereen op reageren!
    we doen mee hoor!
    dat wordt een prachtig cadeau voor hen!
    veel zegen verder en alweer veul loifs van ons uut K'noal

  • 01 November 2015 - 15:40

    Jaap&Trijnie:

    goed bezig Manja. Kleine beetjes, maken soms een wereld van verschil. We doen ook mee.
    Groetjes uut Winschoot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manja

Actief sinds 22 Aug. 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 8465

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 05 December 2015

Naar Afrika!

Landen bezocht: