Laatste week + afscheid (korte update) - Reisverslag uit Takalani, Zuid-Afrika van Manja Dieterman - WaarBenJij.nu Laatste week + afscheid (korte update) - Reisverslag uit Takalani, Zuid-Afrika van Manja Dieterman - WaarBenJij.nu

Laatste week + afscheid (korte update)

Door: Manja Dieterman

Blijf op de hoogte en volg Manja

02 December 2015 | Zuid-Afrika, Takalani

Hoi allemaal,

Door het afscheid nemen, vandaag hebben we m'n afscheid gevierd, en het feit dat morgen m'n laatste dagje is... Heb ik weinig tijd voor de blog. Daarom even een korte update. De afgelopen week was weer heel erg goed. Een aantal meer speciale dingen die ik heb gedaan:
- vorige week dinsdag ben ik naar Lake Fundudzi geweest met twee social workers en acht van de kinderen.
- afgelopen vrijdag hebben we de boysnight voor 12+ gehad. Film gekeken en kaartspelletjes gedaan.
- zaterdag ben ik met hetzelfde gezin als waar ik het weekend ervoor heb verbleven, naar Polokwane geweest naar een mooi winkelcentrum.
- Zondag waren er bezoekers, was erg goed samenzijn
- maandag was er een workshop over gedragsverandering voor de 13+
- gister waren er weer bezoekers en werd er veel gedanst.

En vandaag dan m'n afscheid in combinatie met het vieren vd verjaardagen van de kinderen die jarig zijn geweest in het laatste kwartaal. Bij m'n afscheid heb ik een prachtig traditioneel outfit gekregen :)

Al met al weer een goed gevulde week.
Wel veel dubbele gevoelens: Uitzien naar terugkomst, maar opzien naar het afscheid...

Liefs, Manja.

Ps. De naaimachine is gekocht en werkt goed!

• 02 December 2015 - 20:45

Mannie:

Lieve Manja,
    Heel veel sterkte met alle say goodbey's. Wat een ervaring en wat een geweldige tijd heb je daar gehad. Trouwens je hebt een prachtig outfit gekregen, het staat je goed. Ik wens je een hele goede reis en see you soon. Knuff van mij.

• 02 December 2015 - 21:30

Wenda Van Munster:

Afscheid nemen blijft moeilijk, vooral denk ik na zo'n goede tijd die je daar hebt gehad. Wens je veel sterkte met het gedag zeggen van de kinderen en leiding daar. Wij kijken naar je komst uit! Wensen je een goede reis toe en hopen je zondag weer te zien!

• 03 December 2015 - 10:08

Marga:

Saying goodbye, altijd lastig!! Strekte daarbij! Je kunt terugkijken op een fantastische tijd die je niet zult vergeten! We wensen je een veilige thuisreis, liefs ons!

• 04 December 2015 - 00:17

Coby:

há loiverd,

wat fijn dat je bijna weer thuiskomt!! en...ja,ja...het is dubbel! gelukkig mogen we zeggen tot ziens, "where ever, when ever", dat weten we niet, maar in Christus mag het "tot ziens zijn" !! bedankt voor alle mooie verhalen, jouw belevenissen, die je wilde delen met ons! je bent een kanjer!
    we wensen jou een goede reis en veilige thuiskomst!
    veul loifs van ons! thinking of you :-)!